I gave it all

我奉獻一切


But it's not enough

但那還不夠


I feel it all

我感受著全部


Too much

太多


I reach for the stars

我伸手觸摸星星


But they let me down

但它們讓我失望


I play the game

我參與這場遊戲


And you always knew

而你總是知道


That I couldn't play

我不能在沒有你的情況下


Without you

參與這場遊戲


Yeah, I hate to lose

是的,我討厭輸


I'm just too proud

我太驕傲


But I'm not giving up, no

但我不會放棄,不


This time around

這一次


I can't believe we're giving up

我無法相信我們正在放棄


(Love under pressure)

(愛在壓力下)


We only need the two of us

我們只需要彼此


(Love under pressure)

(愛在壓力下)


I feel your pain from my mistakes

我感受到你因我的錯誤而痛苦


It's how it breaks

這就是它破裂的方式


This love's under pressure

這份愛在壓力下


Have we lost our senses?

我們是否失去理智?


Are we going mad?

我們是否變得瘋狂?


What happened here is too sad

這裡發生的事情太悲傷


I bleed for a dream

我為一個夢而流血


But it's not mine to have

但那不是我擁有的夢


Where did you go

你去了哪裡


Without a care?

毫不在意?


You didn't show

你沒有出現


I'm still there

我依然在這裡


Yeah, how can it be?

是的,這怎麼可能?


You do the maths

你來算一下吧


The fire that burned

曾經燃燒的火焰


Has turned into ash, so

已經變成了灰燼,所以


I can't believe we're giving up

我無法相信我們正在放棄


(Love under pressure)

(愛在壓力下)


We only need the two of us

我們只需要彼此


(Love under pressure)

(愛在壓力下)


I feel your pain from my mistakes

我感受到你因我的錯誤而痛苦


It's how it breaks

這就是它破裂的方式


This love's under pressure

這份愛在壓力下


I can't believe we're giving up

我無法相信我們正在放棄


(Love under pressure)

(愛在壓力下)


We only need the two of us

我們只需要彼此


(Love under pressure)

(愛在壓力下)


I feel your pain from my mistakes

我感受到你因我的錯誤而痛苦


It's how it breaks

這就是它破裂的方式


This love's under pressure

這份愛在壓力下


This love's under pressure

這份愛在壓力下


This love's under pressure

這份愛在壓力下


This love's under pressure

這份愛在壓力下


I can't believe we're giving up

我無法相信我們正在放棄


(Love under pressure)

(愛在壓力下)


We only need the two of us

我們只需要彼此


(Love under pressure)

(愛在壓力下)


I feel your pain from my mistakes

我感受到你因我的錯誤而痛苦


It's how it breaks

這就是它破裂的方式


This love's under pressure

這份愛在壓力下

arrow
arrow

    billy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()