Autumn comes, autumn leaves

秋天來臨,秋葉飄零


Reminiscing you and me being thick as thieves

回憶著你和我,如同密謀的同伴


Autumn comes for a time, but autumn sways

秋天只來了片刻,但秋天搖擺


So I doubt this devoutness will guide me through the haze

所以我懷疑這虔誠是否能引導我穿越迷霧


Autumn comes, yeah, autumn lights

秋天來臨,是的,秋天的燈光


All the places where we used to spend those sleepless summer nights

所有我們曾經度過不眠之夜的地方


Autumn comes, autumn heals

秋天來臨,秋天治癒了一切


Autumn comes like it's supposed to be

秋天來臨,它應該是這樣


Supposed to be

應該是這樣


So let it rain down cold on my shoulder

所以讓冷雨淋濕我的肩膀


Let the rain wash the sins off my heart

讓雨水洗去我心中的罪惡


Let it rain, fall down on my shoulder

讓它下雨,在我的肩膀上落下


Let the rain fill the half-empty glass

讓雨水填滿那杯半空的杯子


Let it rain down cold on my shoulder

讓冷雨淋濕我的肩膀


Let the rain wash the sins off my heart

讓雨水洗去我心中的罪惡


So let it rain, fall down on my shoulder

所以讓它下雨,在我的肩膀上落下


Autumn comes, but autumn leaves

秋天來臨,但秋葉飄零


One last friendly smile seems enough goodbye to me

最後的友善微笑對我來說已經足夠告別


Autumn comes, fare thee well, I'm gonna leave

秋天來臨,告別吧,我要離開


See you in a little while so put the blame on me

在不久的將來再見,所以責怪我吧


So let it rain down cold on my shoulder

所以讓冷雨淋濕我的肩膀


Let the rain wash the sins off my heart

讓雨水洗去我心中的罪惡


Let it rain, fall down on my shoulder

讓它下雨,在我的肩膀上落下


Let the rain fill the half-empty glass (put your blame on me)

讓雨水填滿那杯半空的杯子(把你的責任推給我)


Let it rain down cold on my shoulder

讓冷雨淋濕我的肩膀


Let the rain wash the sins off my heart

讓雨水洗去我心中的罪惡


Let it rain, fall down on my shoulder

讓它下雨,在我的肩膀上落下
Let it rain down, let it rain down, please let it rain down

讓雨水下,讓雨水下,請讓雨水下


For me
為我而下

arrow
arrow

    billy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()